loading...

آموزش برنامه نویسی وب و اپلیکیشن , آموزش طراحی سایت

بازدید : 83
يکشنبه 26 ارديبهشت 1400 زمان : 13:16

ابزارهایی برای طراحی UX

طراحی UX یکی از مهمترین زمینه های طراحی وب امروزه در جامعه ما است. این بسیار سریع تکامل یافته و تغییرات اندک نبوده اند. اگر شما یک طراح هستید یا قصد دارید یک طراح شوید ، برای رقابت به مجموعه ای از ابزارها نیاز خواهید داشت. با استفاده از این ابزارها می توانید نمونه اولیه ، ساخت قاب های سیم و آزمایش کنید.

من هفت بهترین ابزار طراحی وب را به شما ارائه می دهم که می توانید استفاده کنید. ابزاری که در این پست به آنها اشاره خواهم کرد هم پولی هستند و هم رایگان. با این وجود ، اگر نمی دانید چیست ، با شرح مختصری از UX Design شروع می کنم.

یک تعریف کوتاه از طراحی UX
User Experience Design یک شاخه طراحی وب است که بر ایجاد یک تجربه کاربری کاربر با یک محصول یا خدمات فناوری متمرکز است. برای تحقق بخشیدن به تجربه ، باید برای هر کاربر مناسب و معنی دار باشد. اگر می خواهید در این زمینه بیشتر بدانید می توانید به وبلاگ من مراجعه کنید.

بهترین برنامه ها با توجه به کاربرد آنها:

Balsamiq (با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان پرداخت می شود) [نمونه اولیه با وفاداری کم]

این یک برنامه نمونه اولیه با کیفیت پایین است که می توانید در اولین مراحل نمونه سازی از آن استفاده کنید. همچنین ، این یک برنامه دسک تاپ است و شما می توانید بدون اینترنت از آن استفاده کنید. می توانید آن را برای ویندوز ، لینوکس و سیستم عامل Mac در دسترس پیدا کنید. Balsamiq یکی از قدیمی ترین برنامه ها برای نمونه های اولیه با کیفیت پایین است. شما می توانید از بین 3 گزینه پرداخت انتخاب کنید:

2 پروژه با 9 دلار در ماه یا 90 دلار در سال
20 پروژه با 49 دلار در ماه یا 490 دلار در سال
200 پروژه با 199 دلار در ماه یا 1990 دلار در سال
Sketch (با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان - فقط برای سیستم عامل Mac پرداخت می شود) [نمونه سازی با کیفیت بالا]

Sketch یکی از پر کاربردترین برنامه ها برای طراحی UX و UI است (همراه با دو ابزاری که من ارائه خواهم داد: Adobe XD و Figma). این یکی از اولین برنامه ها برای این زمینه بود. "مشکل" این است که فقط برای سیستم عامل Mac است. این بدان معناست که اگر از ویندوز استفاده می کنید دیگر قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

این یک برنامه پولی است ، اما می توانید 30 روز دوره آزمایشی رایگان داشته باشید. هزینه آن برای هر ویرایشگر ماهانه 9 دلار است ، اگرچه می توانید سالانه آن را با 99 دلار پرداخت کنید (صرفه جویی در هزینه یک ماه).

Adobe XD (پولی و رایگان) [نمونه اولیه با وفاداری بالا]

این یک ابزار ویرایش گرافیکی است که برای ایجاد رابط های وب و برنامه ها (UX و UI Design) استفاده می شود. شما می توانید نمونه های اولیه با کیفیت بالا ایجاد کنید که تجربه واقعی را شبیه سازی می کنند. برای افرادی که آشنایی چندانی با محصولات Adobe ندارند ، آنها معمولاً ترسناک هستند ، زیرا عملکردهای زیادی را ارائه می دهند و گاهی اوقات برای کاربران طاقت فرسا است. با این حال ، Adobe XD اینگونه نیست. این یک رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده فراهم می کند که هر کسی می تواند برای شروع تولید نمونه های باورنکردنی خیلی سریع آن را فرا بگیرد.

Adobe XD برنامه ای که باید بارگیری و نصب کنید. می توانید آن را برای سیستم عامل ویندوز و Mac پیدا کنید. با این حال ، این گزینه برای ذخیره سازی ابری با هزینه ماهانه را ارائه می دهد. در نسخه رایگان ، محدودیت پروژه وجود ندارد.

دو گزینه پرداختی وجود دارد که فردی و تجاری هستند:

هزینه شخصی 9.99 دلار در ماه است.
هزینه کسب و کار آن 22.99 در ماه است.
همچنین می توانید همه برنامه های Adobe را با 52.99 دلار در ماه دریافت کنید.
فیگما (پرداخت شده و رایگان) [نمونه سازی با وفاداری بالا]

این یک رابط مشترک طراحی (ID) است. بنابراین ، برای طراحی UX و UI بسیار عالی عمل می کند. این بدان معناست که می توانید همزمان با کمک طراحان دیگر ، طرح ها ، طرح ها ، نمونه های اولیه و غیره را انجام دهید. این برای مشتریان مناسب است زیرا آنها می توانند نحوه کار طراحان روی پروژه خود را بصورت زنده مشاهده کنند. این یک برنامه وب است که مستقیماً از مرورگر شما کار می کند. با این حال ، می توانید برنامه ای را برای Windows و Mac OS بارگیری کنید. به طور معمول با Adobe XD مقایسه می شود زیرا عملکرد آنها مشابه است. اگر اتصال خود را قطع کنید ، می توانید روی پروژه باز که ممکن است داشته باشید کار کنید.

همانطور که در عنوان اشاره کردم ، استفاده از آن رایگان است ، اما شما فقط می توانید دو ویرایشگر و سه پروژه داشته باشید.
دو گزینه پرداختی وجود دارد:

حرفه ای که هر ماه 12 دلار هزینه دارد
سازمانی که ماهیانه 45 دلار هزینه دارد
InVision Studio (رایگان) [نمونه اولیه با کیفیت بالا]

این برنامه دیگری است که در زمینه طراحی UX استفاده می شود. یک سرویس اولیه مبتنی بر ابر که به طراحان اجازه می دهد نمونه اولیه با کیفیت بالا ایجاد کنند. همتای شما این است که برای کار کردن باید از ابزارهای خارجی مانند Sketch استفاده کنید. این بدان معناست که این یک امتیاز بیشتر است.

اگر از Adobe XD یا Figma استفاده می کنید ، نیازی به In Vision نخواهید داشت. با این حال ، اگر از Sketch استفاده می کنید ، InVision مفید خواهد بود. در حال حاضر ، این یک برنامه رایگان است.

Crazy Egg (پرداخت شده) [تست قابلیت استفاده]

Crazy Egg ابزاری برای بهینه سازی و قابلیت استفاده در وب است که به شما امکان می دهد بر روی تعامل کاربران خود با یک صفحه وب نظارت کنید. این می تواند اطلاعات مفیدی برای بهبود وب سایت های شما فراهم کند.

سفرهای کاربر را با نقشه های حرارتی ، عکس های فوری و ضبط شده درک کنید
تست A / B ایجاد کنید
تغییر محتوا بدون نیاز به توسعه دهنده 5 گزینه قیمت گذاری وجود دارد
پایه 24 دلار در ماه
استاندارد: 49 دلار
به علاوه: 99 دلار
طرفدار: 249 دلار
سازمانی: در صورت درخواست هرچه بیشتر بپردازید ، پشتیبانی ، نمایش صفحات ، عکسهای فوری و ضبط های بیشتری دریافت خواهید کرد.
تست کاربر (پرداخت شده) [تست کاربر]

UserTesting سایتی است که به شما امکان می دهد بازخورد و تست کاربران را از کاربران واقعی جمع آوری کنید. آنها یک پایگاه کاربری (1.5 میلیون کاربر) فراهم می کنند که می توانید با تنظیم نیازهای خود هدف قرار دهید و پس از آن کاربران از برنامه شما استفاده می کنند و بازخورد واقعی و ارزشمندی به شما ارائه می دهند.

قیمت ها در سایت آنها در دسترس نیست اما در صورت تقاضا قابل درخواست است.

مغز کاربر (پرداخت شده) [تست کاربر]

UserBrain مانند UserTesting کار می کند و گزینه مقرون به صرفه تری است. قیمت آنها بسیار شفاف است و در وب سایت آنها در دو رده نشان داده شده است.

در حین پرداخت پرداخت کنید: 29 یورو در هر آزمون
اشتراک: 19 یورو در هر تست دومین برنامه برای آزمایش کاربر است. ارزان تر از قبلی است و اگر می خواهید بیش از 15 کاربر را امتحان کنید شما را مجبور به عقد قرارداد نمی کند (آزمایش با آنها نامحدود است).

https://livecodestream.dev/post/tools-for-ux-design/

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 483
  • بازدید کلی : 1466
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی